субота, 13. децембар 2014.

Novogodišnji DIY

Nešto što sam prošle godine napravila i ove ću sigurno pošto imam detence kod kuće pa se ona obraduje ovakvim nekim stvarima i to retko šta potraje, ali nije šteta, a novogodišnji ukrasi su poprilično skupi i lepi i podložni da se razbiju kad je dete u kući i trči oko jelke i oko svega što je tako lepo, svetlucavo. Prosto je mami da pipne prstom, makar malo :D

Napravila sam deda Mrazića :D


Nije nešto, ali deca se obraduju zaista svačemu! I ovo je tako napravljeno kao da je dete pravilo, a ne ja, iskreno i ne mogu bolje...
Uključite i dečicu da crtaju nešto po papirima, zaposlite ih da puste maštu na volju, da i oni nešto rade. Obožavaju to! Barem moja mala kovrdžica je takva. Samo da nije dupla škorpija onda bismo i napravile nešto zajedno, ovako joj prepustim sve i napravi haos, a ja moram da čistim... Pi'

Šta vam treba za ovo:
  • Vata
  • Hemijska olovka
  • Makaze
  • Krep papir u boji (crvena boja)
  • Ukrasni papir (bele boja)
  • Lepak za papir
  • Karton rolna od toalet papira (ahaha puna reciklaža nema šta! :D )
  • Neki beli, čist papirić za crtanje očiju, usana

Naravno, vi možete da iskoristite i neke druge papire, samo da su beli, odnosno, crveni, ako ih već imate u kući, u tim bojama, da ne kupujete sad ove papire koje sam ja već imala pa mi je dobro došlo.
Kao i hemijske ili flomastere u boji, takođe možete iskoristiti kako biste dali vašem deda Mrazu boju očiju.
Vi možete mnooogo bolje od ovoga :D Ako i nemate, uvek možete upotrebiti tempere i dobiti bele i crvene papire :D

Na papirićima možete crtati usne i sve ostale delove lica, osim ako ste vični pa možete odmah na ukrasni beli papir da crtate, ja nisam baš vična pa zato upotreba papirića da pokrije zabrljotinu :D
Od naočara sam odustala, a nosić mi je kao zalutao pod bradom i brkovima :D

Beli papir sam lepila na rolnu, i ostavila da štrči 5cm papira sa obe strane rolne kako bih pokrila ivice i zalepila sam višak papira sa unutrašnje strane, kako se papir ne bi povlačio pa sam na taj način to osigurala.
 
Zalepila sam potom kapicu, pa vatu oko kapice i na kraj kapice, iako sam htela da bude duža pa da može da šeta sa jedne na drugu stranu, nije uspelo, pa sam ostavila ovako.
Zatim sam lepila oči i obrve (vata), potom usta koja se ne vide od silne brade i brkova :D

Nije neko remek delo, ni vau, ali nadam se da će vas ovo pokrenuti da nešto napravite. Ja već imam neke ideje i nadam se da ću uspeti da ih uradim, uslikam i postavim što pre, pa da dobijete još nekih ideja.

Volela bih da čujem neke vaše predloge ili da postavite na vašim blogovima ako ih imate. Može i ovako nešto detinjasto i nešto prefinjeno, svečano, neko remek delo u svakom slučaju :)

Нема коментара:

Постави коментар