четвртак, 25. децембар 2014.

Novogodišnji ukrasi 2. deo :)

 Ako nemate pravu ili plastičnu jelku, možete napraviti jelku od novine. :D


Na slikama je postupak rada. Napokon sam se setila, ali ovo je bilo i lako :D Nisam bila mnogo umrljana lakom, bojom i ostalim stvarima sa kojima sam baratala sa prethodnim stvarima :D Samo jedna novina vam treba. Ja sam uzela neke koje nam stalno stižu, neke debele, pune oglasa. Sve sam novine koje su nam nabijali u sanduče pokupila i počela svašta nešto da pravim, čisto iz revolta jer se toliko sanduče prenatrpa i onda mi se usput izgubi i pošta!
Što se cvetova tiče, na krep papiru samo iscrtate odokativno, slobodno rukom ovako nešto kao ja i onda to sečete i ja sam od ovoga dobila 3 cvetića, jer sam cepkala pošto se od ovog jednog parčeta papira dobije jedan veliki cvet.  Lišće je isto od krep papira, samo sam išla cik-cak presavijala i dobila listove :D Srce na vrhu je od isto od krep papira i poput jedne trake (pogodilo se nekako pa mi je ostalo od nekih drugih zavrzlama što sam pravila) i napravila sam postolje od drugog parčeta koji je ostao od nekog drugog rada.
Vi možete i da ofarbate prvo svaku stranicu, ali s one strane koja će biti vidljiva pa da imate baš zelenu jelku. Ja nisam imala vremena i za to, niti boje, pa ću možda za sledeću godinu da je ofarbam, pa tako da joj dodajem ukrase dok je ne nakiđurim :D Svake godine po neki ukras :D
Savetujem da uzmete neku novinu koja je debljine poput Avonovih magazina ili Sensa magazina. Pošto će vam biti lakše. Ova novina je imala oko 280 stranica, debela! Ruke su mi poispadale dok sam sve posavijala :D
Za Rudolfa nisam pravila postupak tj. uslikala, jer sam se namučila.. Jedan sam bila bacila jer mi nije uspeo. A ni ovaj nije ništa bolji.. Mada mi ovo ne liči na Rudolfa.. Možda više na ženskog nekog irvasa sa crvenim nosem :D Pošto nisam imala široku rolnu, ispalo je ovo.. Deo koji je nazad sam samo ubacila unutra, a ovo gore petljala i ispetljala kao rogiće. Sekla sam ne znam ni ja šta. Zaista ne mogu ovo da objašnjavam jer sam živce pojela pošto mi nije nikako uspelo onako kako sam ja zamislila... Ali eto, imaćemo irvasa po svaku cenu. I to ženskog. Što više gledam sliku, sve više se pitam na šta ovo liči?
Nadam se da ćete nešto od ovoga i vi napraviti :) I uslikati i pokazati :)

2 коментара:

  1. bravo draga ... svako treba da ima neki hobi i nesto radi rukama, najbolja terapija .. i ja tako pravim svasta , farbam uvek imam i 2-3 kg gipsa ..kako kad zavisi ali to je najbolji lek za dusu ! samo tako nastavi !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Rad sa rukama i stvaranje je najbolji lek :)

      Избриши