понедељак, 19. јануар 2015.

Dekupaž potrebnih stvari

Još malo nekih stvarčica za ulepšavanje kućnog prostora ili pravljenje stvari koje će biti od koristi, ali malo ulepšane, da vam ulepšaju dan kad ih ugledate :)


Ovo je nešto što može odlično da posluži za kafu, čaj, šećer, za sve živo što vam treba u kuhinji, a da je na dohvat ruke. Samo sam ja zaboravila da ostavim jedan deo neofarban kako bih mogla da vidim koliko još čega ima, a da ne otvaram, i da dopišem za šta je koja teglica. Možete od teglica ili od onih pakovanja Cedevite ili neke druge stvarčice. Meni ovo dobro dođe. Imam mali milion teglica jer stalno kupujem čajeve u rinfuzi, zatim začine neke, pa semene i moram da ih držim u nečemu ovakvom da mi bude sve na jednom mestu i na dohvat ruke.
Ovo su isto neki prvi radovi :D Pošto nisam imala tanjiriće za cveće, snašla sam se da od nečega napravim tanjirić :D I od male saksije u kojoj je bila sveća koja mirisom dok gori tera komarce (odlična stvar!) napravim posudu u kojoj ću držati nešto. Namučih se sa njom i dalje se vise pregibi i jedan masniji deo koji je konstantno probijao boju, ali šta da radim.. Na kraju sam odustala i ostavila tako.. I još jedna saksijica u nizu :D

4 коментара:

  1. Jao ovo ti je odlicnoo! :) i dobar savet da se ostavi malo "otvorenog" da se vidi sadrzaj :)
    mislim da cu isprobati tvoju ideju ubrzo, samo da nadjem neku lepu salvetu...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da, to je samo praktičnije da bi se videlo da li treba dopuniti zalihe.
      Isprobaj, isprobaj i postavi da vidimo :) Probaj u knjižarama da vidiš da li imaju da prodaju salvete na komad. Ja u jednoj kupujem tako, pa ih onako baš lepo i potrošim. Ove u pakovanjima mi ostane po pola i stoje tako..

      Избриши
  2. prelepo izgleda..i ja recikliram moje kutijice ;) ne na tvoj nacin , neumem, ali nadjem svrhu !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nema veze, bitno je da se nađe namena i svrha :)

      Избриши