субота, 25. април 2015.

Uskrs 2015


Šta sam ja radila ovih nedelja i generalno? Pa svašta :D Kod kuće imamo net, ali kao da nemamo. Mora komp na remont, a ja moj nisam ponela, mrzelo me je. Znala sam da se sad na selu sve budi ili tek treba da se probudi (npr. onaj žbun kod kuće kojem pre neki dan nađoh ime, Spiraea- suručica, ali me moji iznenadiše, da ne kažem iznervirali, pošto sam videla da su onaj divan francuski jasmin posekli do temelja, a ono tako tek treba da zamiriše i procveta, pa stanem to mirisati, te orlove kandže, a sad nema toga) i da je bolje da što duže budem u prirodi pošto me ljudi i grad i generalno internet i sve te tehnologije koje su lako kvarljive :D zamaraju. I htela sam maksimalno da iskoristim odmor.
Pisaću u sledećem periodu o raznim načinima farbanja jaja, ako hoćete da uposlite mališane, a da ne napravite neki veliki nered. Moja kovrdžica je takođe farbala jaja i jedva je dočekala :D Samo što su stariji nešto bili kratki sa vremenom, kasno počeli i bili neurozni :D pa je to sve bilo navrat nanos i tako i uslikano. Čak sam naše igrarije uslikala dok su nam gosti sedeli za stolom, a neke igrarije nisam uspela da uslikama jer malecka nije mogla da dočeka da nekoga klepi jajetom i od meni morčino jaje :O .
U gornjem desnom uglu je još jedna zanimljiva tehnika farbanja jaja u lukovini, ali prvo se jaje uvalja u belance, potom u iseckano lišće luka, ali tek toliko da pokupi malo lišća, da ne bude celo pokriveno, i potom u čarapu se stavi jaje i dobro se zategne i zaveže i posle pustiti u lukovinu koja se nalazi u loncu. Tu sam miksovala narandžasto lišće i ljubičasto lišće luka. A iznad pileta se vidi kako se jaje ofarbalo prehrambenom bojom i potom sam jaje uvila u krep papir (koji je bio natopljen sirćetom) i uvila ga i kako se jaje hladilo, a krep papir sušio od toplote, tako su ostajale šare. Samo je bitno da jaje bude ofarbano u svetlu boju. Isto to možete i krep papirom, samo treba dolivati sirće i kad se oboji skroz, onda ga uviti u drugi krep papir druge boje
Farbanje krep papirom bez dolivanja sirćeta, pa ostaju šare i poneko neobojeno mesto na jajetu. Takođe više boja krep papira.

Farbanje krep papirom, ali krep papira u više boja, obložiti i treba s vremena na vreme dolivati sirće, jer se brzo suši krep papir zbog vrućeg kuvanog jaja


Dekupažna tehnika ukrašavanja jaja i divan motivić Sovice i Leptirića :)

Najomiljeniji način farbanja jaja- U lukovini (narandžaste ljuske) i pre toga stavljeni listovi neke biljke pa u čarapu (najlonku) i lonac :)

Dekupažna tehnika ukrašavanja jaja

Držači jaja od kartona za toalet papir i krep papira

Držači jaja od kartona za jaja. I farbanje jaja krep papirom. Na malo drugačiji način. 
U narednim postovima ću pisati o svakoj tehnici pojedinačno i postaviti slike. Nisam uspela sve da uslikam niti one fine boje koje sam uspela naći (prehrambene i one za farbanje jaja, ali u suštini kad se pogleda sastav, to je isto prehrambena boja. Moji koriste boju za vunu, i stvarno se dobro ofarbaju jaja, ali sve to posle ostaje na rukama i tokom farbanja i kasnije kad se čukamo, opet ofarbamo ruke i jaja jer se boja prenosi. Zato mi se jako sviđaju prehrambene boje i ovo sa krep papirom pa se mogu kombinovati ove dve tehnike i da se dobiju odlične boje. Mi kod kuće imamo raznih jaja, raznih boja, i tamne pa do blago roze. Ne belimo ih sirćetom jer lako pucaju, takva jaja više služe za baš neki jaja art i da se drže u nečemu na stolu ukrasa radi, dekoracije radi i ako bi da se pohvalimo kako smo pravi vredni umetnici :) )

Više slika možete pogledati na mojoj FB stranici, u albumu Uskrs 2015

Znam, narcis sam :D 

Нема коментара:

Постави коментар