субота, 06. јун 2015.

Dekupaž 7

Kutija od kartona za držanje papira. Morala sam jer sam više ludela od pitanja - "Gde su oni moji..." Moj odgovor: "Ne znam". Povratni odgovor: "Ooo, niko ništa ne zna kad meni treba".

Kutija za nakit koja se otvara na preklop i to je zaista teško srediti jer se stalno otvara i onda se truši taj deo. Pa sam ja te ivice ojačala, ali ću morati opet nekako da iskorigujem da to dodatno ojačam. Zaista se lepo otvara, samo fali da stavim onaj mehanizam za muziku pa da postane muzička kutija za nakit.

Imam ovoga i kod kuće (cd- i dvd-a i onih plastičnih što dolaze uz njih) i ovde i možda sam par njih bacila jer sam se smorila koliko sam ih nakupila, pa mi je sad i žao što sam i tih par bacila (negde oko 5-10 komada), a kod kuće imam još i cd-a i dvd-a koji nisu hteli da rade tj. režem i onda pustim i ono ništa, ili stane do pola, nisu bili dobri. Pa sam i njih ostavila da bih iskoristila da napravim na sijalicama (one koje su crkle :D) mini disko kugle, kao ukrase. A sestra je počela na par cd-a da plete. I sve smo mi svašta nešto započele, i tako ostavile.
A ovo je kao podmetač za čaše koje mi nikad ne koristimo. Čak ni kad gosti dođu, jedino tacne za šolje za kafu koristimo i to baš kad nam dođe neko ko dugo nije bio, pa smo kao kulturni, još kad izvadimo set! E! Ovako sve ide samo šolja srednje veličine i ogromne veličine i one XXXL veličine tipa kafa za poneti za ceo dan :D. One male samo ako neko zatraži da popije baš malo kafe :D jer nije kafoman :D
Od kutije onih Ferero kuglica sam napravila kutiju za nakit. I poklonila jednoj osobi i ona sada tu drži sve kremice i svašta nešto za jednog bebona :D
Ovo bi trebalo biti tanjirić za saksije :D Pošto ih nemam ovde, onda sam ih napravila od poklopaca sladoleda Vulkano :D A drugi deo mi je poslužio da napravim opet držače za bojice i ostale papiriće i ostale drangulije. Ne funkcioniše za osobe poput mene koje svoje biljke DAVE vodom. Super je za sukulente, ali kad neko sipa malo vode.
Za držanje raznih kablova, ili što bi se kod mene reklo gajtana :D

Нема коментара:

Постави коментар